Post by diofenighnirla on Mar 7, 2022 21:40:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crafting and Building ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crafting and Building IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes onbeperkt kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Crafting and Building 2022 version ▞▞▞
Minecaft maat niet van mojang gewoon serieus
Knutselen Het spijt me zo voor JOU
Ik vind het een hele leuke app, maar ik had het gedownload en gedownload, maar de volgende keer dat ik wilde spelen kon ik er niet in en zegt ie crafting and Building is gestopt en dat is jammer dus toen jullie daar alsjeblieft iets mee willen doen??
Na de update van Android kan ik niet meer fatsoenlijk spelen ik vind het wel jammer pls doe er wat aan want het is niet meer leuk
als je de texture pack veranderd is het netto minecraft !! super leuk
Bhai, er zijn zoveel bugs en glitches die ik er 5 wil geven, maar er zijn 3 bugs, maar voel me niet goed daarom 3- maar thessssssss is oooooooooooooooooooooooopppppppppppppppppppppppppppppp
Bruh zo dom en irritant, het laat me mijn huid niet veranderen, het brengt me gewoon terug naar "unity LOADING" alsof het vervelend en super dom is, ik hoop dat je deze stomme bug oplost, ik wil dit spel echt spelen want ik verveel me echt, je maakt me boos over de bug, ik wil dit spel gewoon heel graag spelen, IK HOOP DAT JULLIE DE BUG OPLOSSEN
De beste online cursussen over Minecraft - Udemy
️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️🔇😭😭😭😊😊😊😊😊🐺🐖🐱🐎🐄🐇🐓🐦🕷🐝🍞🍉🍎🥖🍰
Wereld laadt niet en ga terug
Het is een leuk spel, maar ik zou willen dat ik er mod en add-on in kon stoppen, zodat ik mijn overlevingswereld meer ervaring kan geven
Ik vind dit spel leuk, maar ik download veel texture packs en ik download een realistisch texture pack, maar eerst probeerde ik dat werk. En 1 dag speel ik, maar het spel werkt niet en dat ik mijn SMP ben kwijtgeraakt. Ik ben zo verdrietig die dag dat ik mijn telefoon heb geformatteerd. Ik download ook zoveel tekstpakket Android, dus dat werkt niet, daarom haat ik dit spel, maar ik ben dol op dit spel
Crafting and Building Macera Oyunları ervz
Ik was dol op dit spel, maar ik gebruikte de-installatie is en opnieuw installeren is keer op keer nu vandaag heb ik het opnieuw gedownload en raad eens wat ik krijg niet het originele textuurpakket nu wil ik het niet eens spelen
Ik vind dit spel leuk omdat het dezelfde functies heeft als Minecraft. Maar het heeft een probleem dat het bevat, voeg deze advertenties toe en verwijder deze.
Het is een leuk spel wel spijtig dat alles er anders uit ziet.
In de nieuwe update duurt het een eeuwigheid om het laadscherm te laden
Crafting and Building Приключенски kpms
Deze game is erg goed, maar ik wil een klassieke editie, zodat onze hartbalk en inventaris veranderen. En ook Minecraft-grot en Clif deel 2
Ik ben dol op dit spel, want je kunt adons toevoegen en het lijkt op Minecraft, maar het is anders, de knop Ik kan mods toevoegen en ik kan shaders plaatsen, het ziet er realistisch uit en ik speelde met mijn broer en mijn vriend, het is echt leuk en tot ziens
Dit spel is echt geweldig. Zoals minecraft. Ik wist niet dat er echt zo'n spel was. Dit is een gratis spel, probeer dit spel, het was echt heel erg geweldig. Ik ben echt zo blij
Toen mijn broertje aan het spelen was op zijn Lenovo-tablet crashte het en schakelt de telefoon automatisch uit, maar op mijn telefoon werkt het, het werkt ook niet op mijn neef-telefoon
Het is niet zo lawaai
telkens als ik het spel probeer te openen, sluit het me direct na het laadscherm af. Het gebeurde nooit eerder, maar nu wel. over het algemeen hou van het spel
Goed spel, lijkt op de echte Minecraft
Heel leuk voor gratis minicraft geweldig
Heel goed. De gratis minecraft. Ik hou ervan. Er zijn advertenties, maar zoals een keer per 30 minuten. Geweldig spel
Ik geef deze game 3 sterren omdat het leuk is en de graphics er goed uitzien, maar stop alsjeblieft met het spawnen van Hella-mobs in mijn huis en het is zo moeilijk om dingen te doen die je niet van gedachten kunt veranderen nu ik de game al heb verwijderd, maar voor degenen onder jullie die je willen spelen, maak je klaar voor Hella-mobs die in je huis spawnen en goud en diamanten zijn zo moeilijk te vinden dat om een andere reden waarom ik het spel verveelde, ik het een 2 zou geven, maar nee
Dit is geen slecht spel, maar het is als minecraft:;Ik vind het zo leuk omdat er bijna alles is dat in minecraft is opgenomen
Heel leul
Rot spel omg zo stom😭😠
Heel leuk maar ook heel duifels
Oké, nu ben ik geïrriteerd. Het spel is over het algemeen fenomenaal, geweldig spel, maar ik kan er mods naar downloaden, maar het spel schopt me af en activeert de mods niet. Los dit op, en ik zal het tarief verhogen.
Heel leuk spel je kan bouwen en ooverleven
Ik geef één ster BEACUSE 1 van allemaal toen ik mijn spel maakte, crasht!!! En 2 IK HAAT DIT SPEL OMDAT HET CRASHEN EN IK KAN GEEN SPEL MAKEN, DEZE BUG OPLOSSEN PLEASE FIX IT!!!!!😭😭😭😭😭☹️☹️☹️😠😠😡 GRRRR
Deze game lijkt op minecraft, maar deze game heeft maar 1 kaart en er is geen plek om iets te bouwen, overal zijn bomen en veel advertenties
Dit is de beste app ooit! Het is net Minecraft en alles ziet er zo mooi en pastel uit! Ik raad deze app aan
Ik laat dit spel aan mijn broers zien en ze hadden plezier omdat het net Minecraft was en ze samen spelen. Ik wilde meedoen, dus downloadde ik de app. Als ik nu in het spel kom, spawn ik in een willekeurige kamer waar ik kan bewegen of iets kan doen in plaats van mijn scherm te draaien. Ik heb deze app meerdere keren verwijderd en opnieuw gedownload en mijn cache gewist en niets werkte. Ik en mijn broers hebben exact dezelfde telefoon, maar de app werkt vreemd genoeg voor hen en niet voor mij. Help alstublieft.
끝없는 우화 3: 암흑의 황무지 어드벤처 mjvn
Ik hou echt van dit spel. Ik heb het vaak gespeeld. Maar steeds weer verdwijnen mijn wereldpaarden en verschillende dieren en er zijn veel problemen waarvan ik niet begrijp waarom. Wanneer ik dit probleem heb, verwijder ik dit spel, maar vandaag moest ik het melden. Ik verzoek de ontwikkelaars om het alsjeblieft op te lossen. Ik hou echt van mijn wereld. alstublieft alstublieft alstublieft
Crafting and Building Avontuur jnm
Het feit dat deze game verbinding maakt met echte Minecraft Bedrock mag niet worden toegestaan. Bewaar het in ieder geval op privéservers.
Ik kan niet zuchten wat er is veel bugs en veel advertenties en wanneer pvp in servers advertenties krijgt en ik sterf, sommige texturen en shaders werken niet in externe
Ik speelde dit altijd op de telefoon van mijn vader en ik had zoveel plezier, maar nu gebruikte ik de computer en laadde de unity-lijn en zegt dan dat het spel opnieuw moet worden opgestart, daarna wordt het scherm zwart en verlaat het spel, repareer het alsjeblieft. Ik mis het kunnen speel dit!
Ik vertel alle mensen dit te downloaden, want het is gratis, behalve dat het buggy is, dus doe het niet zo vaak en het ergste zijn advertenties!!!!!!! ADVERTENTIE!!!!!!! HOE ZELFS ADVERTENTIES VERWIJDEREN!!!!!!?!?!?!?!?!!!?? En de bugs en glitches in het spel zijn moeilijkheidsgraad extreem hardcore, maar zelfs als mijn moeilijkheidsgraad vredig is, werkt bijna niets behalve de overlevingsmodus en geen cheats!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ook het ergste is dat wanneer ik op een blok sta dat geen lava is, ik in brand steek m گo ᨓᨊд! خтѧгʐ ا ɱواʜʈ uпاnيтѧᒪᒫтн¡ي
Koombea | LinkedIn
Het is een leuk spel
Superleuk spel!!! Dit is een aanrader heel gaaf!!!
man dit spel is leuk! het kopieert perfect Minecraft maar minder vertraging! Ik heb het 4 sterren beoordeeld omdat de app geen bestanden heeft zoals resource packs of bp, dus ik kan geen add-ons of texturen naar de app importeren, ik hoop dat je dat ook zult toevoegen in de volgende update. En een ding over deze app dat ik echt nodig had, toetsenbord- en muisinstellingen en controller ook, ik heb het echt nodig zodat ik met KB & M kan spelen, ik zal deze 5 sterren beoordelen wanneer jullie ontwikkelaars hebben toegevoegd wat ik voorstel. Jongens, ik raad dit spel aan om te downloaden!!!
Knutselen en bouwen.... Het is een slechte game de slechtste ter wereld het duurt erg lang om te openen Ik vind deze game niet leuk alleen 1 ster daarvoor Ik zal het niet installeren totdat ze een korte tijd hebben om te openen zoals Loki-ambacht....
Het heeft al mijn werelden verwijderd